Musím k vám přijít osobně?

Většinu právních služeb poskytujeme ONLINE.

Ve složitějších věcech není ovšem nad osobní kontakt.

Rádi Vám poradíme osobně nebo digitálně.

Distančně Vám pomůžeme např. e-mailem, po telefonu anebo přes bezpečnou videokonferenci.

Náš web současně slouží jako plnohodnotný e-shop právních služeb, kde si potřebnou pomoc advokáta vyberete a online zaplatíte rychle a moderně skrze na míru připravené Produkty právních služeb.

Jak probíhá spolupráce?
1

Výběr formy

Zvolte si, zda preferujete osobní schůzku v Praze, nebo online řešení.

2

Objednávka

Objednejte si službu přes e-shop nebo nás kontaktujte.

3

Předání podkladů

Zašlete nám dokumenty e-mailem, ať se můžeme připravit.

4

Konzultace

Proběhne samotná porada (osobně, telefonicky, video).

5

Řešení

Navrhneme další postup, sepíšeme listiny nebo převezmeme zastoupení. 

Rádi vám poradíme a pomůžeme.

Obraťte se na nás!

Naši zkušení advokáti vám poskytnou odbornou pomoc a zastoupí vás v případném řízení.

Objednejte si v našem E-SHOPU anebo nám ZAVOLEJTE!

 

FAQ:

Většinu klíčových dokumentů, jako je plná moc, zvládneme vyřešit na dálku. Lze je zaslat poštou, v některých případech i s ověřeným podpisem nebo lze využít elektronický podpis.

Je to podobné jako u osobní schůzky. Pošlete nám prosím předem e-mailem veškeré dokumenty, které se případu týkají (smlouvy, korespondence).

Jen zcela vyjímečně, v některých specifických případech ano. Na tuto nutnost vás ale vždy s předstihem upozorníme.